Lovely Followers.

Every Seconds Count.

Lilypie Angel and Memorial tickers

Saturday, August 27, 2011

Even if I Die, I Can't Let You Go.

Assalamualaikum


*Sila ignore title tuhhh.*


Heyya fellas. Hari nih entah kenapa tiba-tiba datang mood nak ber-blog nih. Sebelum nih, kena tunggu sampai ada orang sumpah seranah dalam blog aku baru nak update. Muehehehe. Jangan nak sumpah sangat lah braderr. Blog nih blog aku okay. Kau tuh koje duk menyibuk-nak-stalk-stalk aku punyer lak. Pffttt (-. .-"


Aku baru terdengar satu lagu nih. Lagu raya okay! Even dengar macam bukan lagu raya tapi setelah dibelek-belek liriknya, lagu tuh memang lagu raya. Hikhik. It is a song from a singer that really inspired everyone after listening to her songs. She's Yuna. Yes, Yuna. Aku betul-betul salute dia lah kawan. Sebabnya, she is not a major singer in Malaysia but she can still creates songs with very beautiful melodies and lyrics (aku memang pandai mengampu). Sampai sekarang dia boleh survive dalam industri musik Malaysia nih bro. So, aku nak share sikit lagu yang aku baru dengar pagi tadi je. PAGI TADI OKAY. Padahal lagu tuh tahun lepas lagi dah ada. Aku je laggard bab-bab nih. Sorry Sis Yuna (-. .-"



Nota: Dengan ini, saya tujukan lagu nih khas buat buah hati seorang. Ngehh ngehh (^. .^


Sudah dengar? Alright. Sekarang aku betul-betul dalam mood raya. Nak kemas baju balik Pahang. Kbai!






P/S : Tahun nih aku betul-betul hangin. Tak dapat shopping raya dengan buah hati. Apa nih?! Kasi spoil mood raya pulak. Huhh! Cuti hari raya pun sekejap. Ciss. Memang hangin sungguh aku. Anyway, siapa tahun nih beraya dekat Pahang, please wave your hand! *me waving*

1 comment:

  1. selamat hari raya ..maaf zahir dan batin..

    ReplyDelete