Lovely Followers.

Every Seconds Count.

Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, October 7, 2011

Hellooooooo!

Well. . .


Hello & Assalamualaikum guys!


Setelah sekian lama menyepikan diri, dengan tiba tiba aku muncul lagi. & yes. Muka tuh menunjukkan betapa eksaited nyer aku dapat buat new entry. Ekekeke ^. .^


Nothing much to say. Aku just nak cakap, aku sangat sangat sihat. Tumbesaran pun meningkat dengan drastiknya. Entah berapa berat aku sekarang nih pun aku tak tahu. Bila nak mintak dua kupang dekat abah nak pergi timbang dekat shopping mall tuh pun kedekut. Boleh buat dekk je dengan anak dara dia seorang nih. Cehhhh. Dua kupang jewwww T____T


Oh, lupa nak bagi tahu. It's semester break now & I've got back in KL yaww! Sayang kau KL. Sejuuukkkk je sejak sejak aku balik nih. Macam tau je aku nak balik. Rindu aku ye KL ye? Alolorhhh. Kecian nyeww dieww kena tinggal sensowang yeewww. Anyonyonyoo. *annoying*


Okay okay. Sorry. Aku tahu sangat menyampah bila aku cakap macam tuh. & aku dapat rasakan hilang muka legend aku selama nih bila buat benda tak semenggah macam tuh. Btw, aku baru sampai KL hari rabu hari tuh even aku dah habis final paper on Monday. & sebabkan tuh aku sangat sangat pissed off! Mau tercabut kepala-hotak aku nih duk dekat kampus lama lama. Bukan aku sengaja nak balik lambat or abah tercinta datang ambik aku lambat. Atas beberapa masalah teknikal, aku kena postponed & family aku kena tinggal dekat Kedah for about two days. Mujurlah ada ramai sedara dekat sana. Boleh menyinggah tidur sehari dua. Hahaha.


Cerita pulak pasal final. Aku tak tahu apa nak jadik dengan final aku semester nih. Everything is not going so well. Apa aku hafal aku lupa, apa aku baca aku tak ingat. Macam orang yang lost their memories tahu?! Arghh! Sangat fed up. Itu pasal aku suruh abah aku datang awal. Seriously, aku memang tak tahan dengan semester nih. Give up je memanjang. & lots of bad things happened to me that I shouldn't write it here. But, one thing that I still keep in my mind that is "kun- fayakun" (I'm sorry if I write it wrongly). Bak kata aku sendiri, apa nak jadi tuh jadilah. Sebab aku dapat rasa semuanya dah terbalas balik sekarang lepas aku dapat tahu yang aku diterima untuk satu tawaran nih. Even hanya disebabkan satu tawaran nih je dah boleh buat aku lupakan masalah masalah aku sebelum nih. Memang aku betul betul berharap nak dapat. Aku bersyukur sangat. Alhamdulillah :)


For this whole semester break, I've planned with my someone to go out together as well as a few of my friends. Aku memang nak enjoy sakan this holidays. Tapi, still tidak melampaui batas batas yang ada lahh. Heeee. Macam kata seorang economist terkenal, "fully utilised your time till it reach maximum!".
*Actually, aku yang buat kata tuh. Economists-Wanna-Be! Bahahaha :P


Jadi, itu lah kisah aku selama tak post apa apa entry for almost one month++. Lagi kisah lepas nih. & now, it's time to have tea time guys. Dengan cuaca mendung mendung, elok sangat kalau pekena teh tarik buatan mak sendiri. Fyi, aku akan menjadi seorang monster bila balik rumah. Koje makan jeee. RAWRR! Muehehehe! *gelak monster*





Till then! Byebye ;)

No comments:

Post a Comment