Lovely Followers.

Every Seconds Count.

Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, October 27, 2011

Emosi.

Aku percaya tentu kau fikir sejenak kenapa aku terlalu bersifat keanak-anakkan.
& aku juga percaya tentu kau rimas dengan sikap aku yang satu itu.

Aku percaya tentu kau masih ada perasaan ragu-ragu terhadap keikhlasan aku.
& aku juga percaya tentu kau fikir aku punya kekasih gelap dibelakang kau.

Aku percaya kau telah memasang angan-angan kau untuk bersama aku.
& aku juga percaya kau bimbang aku yang bakal memusnahkan segala-galanya.

Aku percaya tentu kau juga sudah masak dengan setiap tingkah laku aku.
& aku juga percaya tentu belum banyak yang kau belajar dari tingkah laku aku.



















Pernah kau terfikir...
bagaimana rasanya jadi aku bila ditemplak dengan kata-kata yang boleh sebakkan hati aku?
Pernah kau terfikir...
bagaimana rasanya jadi aku bila kata-kata itu dihambur berbaur marah?
Pernahkah kau terfikir...
bagaimana rasanya jadi aku bila kau yang mengungkapkannya?















Kalau kau tanya apa mahu aku,
aku jawab, "Aku tak mahu apa-apa dari kau kecuali perhatian terhadap aku.".










P/S : Aku sebak. Aku sedih. Please, take note.

No comments:

Post a Comment