Lovely Followers.

Every Seconds Count.

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, October 11, 2011

lorong CINTA jalan SAYANG kampung RINDU

Assalamualaikum


Heyyaa fellas! I'm back! Muehehehehe ^. .^


Hari nih aku just nak update something yang aku baru je jumpa dari satu laman sesawang nih. Aku je laa baru jumpa. Kalian kalian semua yang dah jumpa aku tak tahu lahh. Yee idokk?? Yang pasti ayat dia bagi memang buat aku tertarik gila gila punya. Macam title aku tuh. Itu dari laman sesawang tuh laa. Bukan aku punyer. Ngehh ngehh. Cuba tengok dekat bawah tuh & buat penilaian tentang ayat tuh okay.




A : Maaf, tumpang tanya. Lorong CINTA jalan SAYANG kampung RINDU pekan HATI bandar I MISS U kat mana ye?


B : Encik jalan terus ikut jalan ILAHI, nampak simpang tiga masuk belah kanan, ikut jalan NIKAH, sepanjang jalan tu, akan nampak belah kanan, kedai BATAS-BATAS PERGAULAN dan sebelah kiri pasar sibuk sikit, iaitu pasar PERSIAPKAN DIRI. Haa tu tandanya encik berada di jalan betul.






Haaa. Apa macam? Hahaha. Memang meaningful sungguh. Mendalam je maksud dia kan kann? I wish I could follow the pathway like what B have said. Insyaallah :)




Sumber : http://www.cicinta.com/

No comments:

Post a Comment