Lovely Followers.

Every Seconds Count.

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, January 3, 2012

Siapa Lagi Laju???

Assalamualaikum bloggers 


Siapa lagi laju???
Haaa.
Kau orang agak aku cakap pasal apa?
Kereta dalam Formula F1? - Tak.
Motor GP? - Eh, no no no.
Servis KFC yang paling laju? - Huh? (o.0) #sarcastic




Okay okay.
Jangan gundah gulana. Hihihi.
Kali nih, aku nak cakap pasal bas.
Yes. Bas paling laju di dunia.
Awesome kannn?
Aku tahu nih pun dari one of my lecturer.
Dia suruh kami cari sendiri dalam google bas tuh.
Dan ini yang aku jumpa.
Jeng jeng jenggg :P




Nota : This is the bus. Credit to EwanRani :)


Apa pendapat kau orang tentang bas nih?
Kalau tanya aku, aku akan kata bas nih ada rupa Limo sikit-sikit.
Sebab bas nih rendah je.
Dari maklumat yang aku jumpa jugak, bas nih boleh mencapai kelajuan 250km/h.
Perghh. Hebat sungguh. Memang kalah Rapid KL yang aku naik.
Rapid KL laju menggila pun sebab pemandu tak berhemah (-. .-)


Aku rasa itu je kot info tentang bas paling laju.
Nak kena cepat-cepat nih.
Kelas pukul 9a.m. & sekarang aku masih mengadap blog lagi.
Aiyoyooo T_____T


Adiosa! :)







P/S : Bas dah laju. Nanti apa lagi yang laju? Traktor pulak? Tak dapat bayangkan.

No comments:

Post a Comment