Lovely Followers.

Every Seconds Count.

Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, January 4, 2012

Wordless Wednesday #6

Awak awak.
Assalamualaikum :)
Hihihi. Saya omeyy kan kann? :D
Awak selalu dengar saya perasan sorang-sorang saya cakap saya comel kan.
Saya sendiri tahu awak mesti dah bosan dengar benda tuh.
Tapi, saya tak heran pun awak bosan -. .-
Kalau awak tak dengar saya cakap, awak nak dengar siapa cakap lagi kan?
Saya sorang je yang kuat membebel dekat awak. Hihihi.


Awak awak.
Saya ada something nak bagi awak nih.
Tengok lah dekat bawah tuh.
Tapikan awak. Ada syarat ye!
Jangan buat-buat terkejut beruk lak.
Or buat-buat mulut ternganga luasss macam smiley dalam phone tuh.
Saya tak sukaaaaaa -. .-


Sila sila & sila lah tengok :)


Nota : Saya nak macam nih. Bolehhhhhh? ;)



Awak awak.
Dah tengok ke?
Saya sanggup besarkan saiz gambar tuh tau tau.
Sebab nak bagi awak tengok dengan jelas je.
Tak nampak gak, tak tau lah nak cakap apa kannnnnnn.
Pakai lah kanta pembesar ye awak.
Saya tau, awak semakin meningkat usia & penglihatan pun dah kurang sikit.
Ehemmm. Hihihi :P


Itu je lah.
Ada masa, saya buat entry baru pulak.
Tapi bukan pasal awak dah lah.
Awak pun bukan nak bukak blog saya yang tak hebat mana nih.
Hummmmmm. #mukasekupang






Hihihi. Byebye awak.









P/S : Selaku pemilik blog ini, saya ingin memohon seribu kemaafan kerana entry WW #6 lebih kepada perasaan dalaman. Tiada kaitan dengan yang sudah mati, hanya dengan yang hidup sahaja. Sebarang bantahan tidak akan dilayan langsung. Ada faham? Hek hek hek.

No comments:

Post a Comment