Lovely Followers.

Every Seconds Count.

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, April 10, 2012

Make It To The Fullest!

Assalamualaikum


Dengan ini, saya mengisytiharkan bahawasanya sudah pun mendapat cuti untuk dua bulan.
Ye. Dua bulan. Mungkin dua bulan lebih sikit.
Oh yeahh (Y)


Sehubungan dengan itu, saya turut ingin memaklumkan kepada semua pelawat blog ini supaya jangan gusar, jangan bimbang, jangan takut-takut datang ke sini lagi.


SILALAH MELAWAT SELALU! (mengampu)


Kerana, blog ini akan ter-update selalu (mungkin).
Bergantung kepada aral yang datang sama ada melintang, menegak, menyipi dan sebagainya.
(kan dah cakap mungkin)
Hal yang demikian, datanglah melawat tak lupa juga follow saya.




Hidup blogging!
Hidup blogging!
Hidup blogging!









Sekian.







P/S : Nak tahu macam mana aku boleh sawan macam gini? Layari twitter hak milik persendirian aku untuk maklumat lanjut seperti yang tertera.

No comments:

Post a Comment