Lovely Followers.

Every Seconds Count.

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, December 14, 2010

Sharing is Caring. Rite?


"Mari mari, kawan kawan semua. Mari baca entri ini bersama. Bukan mahu cari publisiti, kontroversi atau apa. Hanya ingin berkongsi sedikit cerita. Dari saya untuk semua."
Erkk? Apa tak kena dengan kau Miyu? Haha. Okay lah kawan kawan. Nak tahu sebab apa? Ini sebabnya...



Haa. Tahu tak apa tuh?? Inilah yang Miyu nak share dengan kalian kalian hari nih. Tentang sebuah laman web yang diberi nama YouthSays. Memang lain dari yang lain nih. Tak caya?? Biar Miyu introduce sikit pasal laman web nih okay.

YouthSays adalah satu platform yang mana memberi ganjaran kepada remaja dalam lingkungan 13 - 30 tahun. Bagi pakcik & makcik kalian yang masih cukup umur pun boleh lagi tau. Keahlian adalah terbuka kepada rakyat Malaysia sahaja. Ganjaran yang dia orang kasi sangat sangat lah special tau. Boleh dapat duit okay!! Cooooooolll gila lah!! (Buat muka mata duitan) Heee. Kalian boleh dapat duit duit tuh melalui online surveys, online advertising & join community dalam tuh.

Kalian pernah dengar tak pasal Youth'10 Festival yang dilangsungkan pada pertengahan tahun hari tuh? Haa. Youth'10 tuh anjuran dari YouthSays.com nih laa. Kalau nak tahu, macam macam benda dia orang dah sediakan untuk festival kali nih. Ada jualan lah, konsert lah, pertandingan & sebagainya. Bagi sesiapa yang dah masuk YouthSays.com, kalian boleh dapatkan pass percuma nak masuk festival tuh. Best kan?? Heee.

Nota : Youth'10 yang dilangsungkan di PWTC.

So, bagi kalian yang belum ada account dekat YouthSays.com tuh, jom join Miyu dengan klik link dekat bawah tuh. Jangan lepaskan peluang. Mari join ramai ramai! Jumpa di YouthSays okay! :)

Klik Link Ini : YouthSays :)



P/S : Kalau ada Youth'11, nak pergi lah. Woot woot!

3 comments:

  1. wah...menarik ni...yana nak try juin...tak salah kan mencuba...;d

    ReplyDelete
  2. yup yup yana! try lah join. miyu ta de chance pergi youth'10 hari tuh. kena cancel. rase rugi oh -__-'

    ReplyDelete